Безкоштовна доставка від 2500 грн
Оплата та Доставка
Безкоштовна доставка при замовленні від 2500 грн!
у відділення Нової Пошти
не розповсюджується на гуртові замовлення
Оплата

  • на сайті за допомогою системи WayForPay
  • сплатити на рахунок після зв'язку з менеджером
Також для товарів не під замовлення (з наявності) можливий накладений платіж з частковою передоплатою (ви сплачуєте на рахунок 100 грн, а залишок сплачуєте при отриманні у відділенні нової пошти).

Важливо
Замовлення іменних товарів є неможливим накладеним платежем.
Персоналізовані замовлення оформлюються по повній передоплаті
Важливо
Передоплата при відправці післяплатою потрібна для гарантії того, що замовник не забуде про посилку.
* при оплаті післяплатою, при отриманні необхідно окремо сплатити комісію новою поштою (20 грн + 2% від суми замовлення)

Доставка
Доставка Новою Поштою по всій Україні.

Важливо
Вартість доставки не входить в ціну товару і сплачується одержувачем окремо.
При замовленні на суму більше 2500 гривен - ми сплатимо вартість доставки у відділення чи поштомат.
Не розповсюджується на гуртові замовлення.



Повернення товару

Товари належної якості, виготовлені по індивідуальному замовленню, не підлягають поверненню або обміну згідно ст.9 і ст.13 Закону України «Про захист прав споживачів».
Товари неналежної якості – це товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договору або вимогам, що висуваються до нього.
Отриманий Товар повинен відповідати опису/характеристикам вказаним на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями Закону України «Про захист прав споживачів» та вимагати заміни на товар належної якості.
Вимоги (заява) про заміну на товар належної якості, підлягає розгляду та задоволенню протягом 7 робочих днів із дня пред'явлення відповідної вимоги.